Bohužiaľ, sa to z rôznych technických dôvodov na strane hráča, prevádzkovateľa online kasína alebo tretích strán (poskytovateľ hier, platformy, atď.) môže stať. Tu je niekoľko krokov, ktoré môžeš podniknúť na odstránenie problémov:
- Skontroluj svoje pripojenie na internet.
- Zatvor hru a skús ju otvoriť znova. Mala by pokračovať od miesta, kde sa zasekla.
- Ak sa hra stále zasekáva, najprv skontroluj aktualizácie prehliadača a vymaž vyrovnávaciu pamäť (cache) a súbory cookies (návod nájdeš v FAQ - Ako na cache & cookies).
Ak hra stále nefunguje tak, ako má, kontaktuj zákaznícku podporu prostredníctvom chatu alebo e-mailu na info@olybet.sk a uveď nasledujúce informácie:
- Názov hry
- Čas problému
- ID zatočenia/spinu (zistené z histórie hier, napr. 1111)
- Popis problému
- Snímka obrazovky (v prípade prijatej chyby)
14
12
Pomohol Vám tento článok?
13 z 14 to pomohlo