Zmenu osobných údajov realizujeme po predložení platných dokladov totožnosti a to výlučne v prípade:
• Zmeny mena alebo priezviska
• Zmena trvalej adresy
• Zmena poisťovne
• Expirácia dokladu
Ak chceš uskutočniť túto zmenu pošli nám e-mail (info@olybet.sk) a poskytni nám kópiu dokladu totožnosti (prednú aj zadnú stranu OP), aby sme mohli túto zmenu aktualizovať v Tvojom hráčskom konte OlyBet.
Zmena emailovej adresy
Ak chceš zmeniť svoju e-mailovú adresu, pošli nám e-mail (info@olybet.sk) a poskytni nám, prosím, nasledujúce informácie:
1. Tvoju fotku na overenie a čitateľný doklad, ktorý držíš tak, ako si ho predložil pri registrácii (tzv. selfie/svojku).
2. Novú e-mailovú adresu, ktorú chceš používať v Tvojom profile OlyBet.
Zmena telefónneho čísla
Ak chceš zmeniť svoje tel. číslo, pošli nám e-mail (info@olybet.sk) a poskytni nám nasledujúce informácie:
1. Tvoju fotku na overenie a čitateľný doklad, ktorý držíš tak, ako si ho predložil pri registrácii (tzv. selfie/svojku).
2. Nové tel. číslo, ktoré chceš používať v Tvojom profile OlyBet.
3. Doklad, ktorý potvrdzuje, že si držiteľom daného telefónneho čísla (faktúra, zmluva...).
Pomohol Vám tento článok?
Články v tejto sekcii
- Kto si môže založiť hráčsky účet v OlyBet?
- Ako môžem obnoviť svoje heslo?
- Je možné sa registrovať ako cudzinec?
- Akým spôsobom sa overuje hráčsky účet v OlyBet?
- Ako si môžem založiť hráčsky účet?
- Snažím sa zaregistrovať, ale zobrazuje sa, že moja e-mailová adresa/telefónne číslo je už zaregistrované.
- Koľko hráčskych účtov si môžem založiť?
- Ako postupovať ak som zle zadal svoje osobné údaje pri registrácii?
- Ako zistím svoje prihlasovacie meno?
- Prečo bol môj doklad zamietnutý ?