Každý hráč je oprávnený kedykoľvek požiadať o zrušenie svojho hráčskeho účtu a môže tak urobiť kontaktovaním zákazníckej podpory prostredníctvom e-mailu info@olybet.sk, prípadne telefonicky (+421 2 39183410), alebo prostredníctvom chatu. OlyBet vybaví žiadosť hráča na zrušenie hráčskeho účtu do 10 dní od podania žiadosti a hráča o zrušení informuje. Držiteľ hráčskeho účtu je zodpovedný za pohyby na hráčskom účte až kým ho OlyBet nezruší. Zánik hráčskeho účtu nastáva v momente nastavenia statusu účtu v systéme OlyBet. Pre viac informácií ohľadom uchovávaní osobných údajov klikni sem.
0
0
Pomohol Vám tento článok?
0 z 0 to pomohlo
Články v tejto sekcii
- Kto si môže založiť hráčsky účet v OlyBet?
- Ako môžem obnoviť svoje heslo?
- Je možné sa registrovať ako cudzinec?
- Akým spôsobom sa overuje hráčsky účet v OlyBet?
- Ako si môžem založiť hráčsky účet?
- Snažím sa zaregistrovať, ale zobrazuje sa, že moja e-mailová adresa/telefónne číslo je už zaregistrované.
- Koľko hráčskych účtov si môžem založiť?
- Ako postupovať ak som zle zadal svoje osobné údaje pri registrácii?
- Ako zistím svoje prihlasovacie meno?
- Prečo bol môj doklad zamietnutý ?