Každá e-mailová adresa alebo telefónne číslo môže byť registrované iba s jedným hráčskym účtom. V prípade, že bola e-mailová adresa už zaregistrovaná, skús sa pomocou nej prihlásiť do svojho účtu OlyBet. Ak si nepamätáš heslo, môžeš si ho resetovať alebo kontaktuj zákaznícku podporu, ktorá Ti s týmto krokom pomôže.
V prípade, že bolo tvoje telefónne číslo už zaregistrované, je pravdepodobné, že si sa už raz u nás úspešne zaregistroval. Skontroluj si teda doručené správy v e-mailovej schránke, kde by si mal nájsť bližšie informácie o registrácii. Následne sa skús pomocou e-mailovej adresy prihlásiť do svojho účtu OlyBet.
2
0
Pomohol Vám tento článok?
1 z 2 to pomohlo
Články v tejto sekcii
- Kto si môže založiť hráčsky účet v OlyBet?
- Ako môžem obnoviť svoje heslo?
- Je možné sa registrovať ako cudzinec?
- Akým spôsobom sa overuje hráčsky účet v OlyBet?
- Ako si môžem založiť hráčsky účet?
- Snažím sa zaregistrovať, ale zobrazuje sa, že moja e-mailová adresa/telefónne číslo je už zaregistrované.
- Koľko hráčskych účtov si môžem založiť?
- Ako postupovať ak som zle zadal svoje osobné údaje pri registrácii?
- Ako zistím svoje prihlasovacie meno?
- Prečo bol môj doklad zamietnutý ?