Zákazníci môžu požiadať o zrušenie samovylúčenia najskôr po uplynutí 6 mesiacov od podania prvej žiadosti. Na tento účel musia vyplniť ďalší formulár, ktorý sa nachádza na webovej stránke URHH: https://www.urhh.sk/sk/web/guest/ziadost_spristupnenie_udajov a zaslať ho prostredníctvom ľubovoľnej preferovanej možnosti. Možnosti sú rovnaké ako v prípade nastavenia samovylúčenia.
Viac informácií o obmedzeniach týkajúcich sa hazardných hier nájdeš na webovej stránke Úradu pre reguláciu hazardných hier.
0
0
Pomohol Vám tento článok?
0 z 0 to pomohlo
Články v tejto sekcii
- Limit prehier
- Ako môžem zmeniť alebo zrušiť limit straty?
- Ako sa vypočíta limit straty?
- Limit stávok
- Ako aktivovať limit straty?
- Vymazanie samovylúčenia:
- Ako aktivovať samovylúčenie?
- O samovylúčenie z hrania hazardných hier môžeš požiadať:
- Môžem sa zúčastniť na hraní hazardných hier ak sa nachádzam v RVO ?