Bohužiaľ, sa to z rôznych technických dôvodov na strane hráča, prevádzkovateľa online kasína alebo tretích strán (poskytovateľ hier, platformy, atď.) môže stať. Tu je niekoľko krokov, ktoré môžeš podniknúť na odstránenie problémov:
- Skontroluj svoje pripojenie na internet.
- Zatvor hru a skús ju otvoriť znova. Mala by pokračovať od miesta, kde sa zasekla.
- Ak sa hra stále zasekáva, najprv skontroluj aktualizácie prehliadača a vymaž vyrovnávaciu pamäť (cache) a súbory cookies (návod nájdeš v FAQ - Ako na cache & cookies).
Ak hra stále nefunguje tak, ako má, kontaktuj zákaznícku podporu prostredníctvom chatu alebo e-mailu na info@olybet.sk a uveď nasledujúce informácie:
- Názov hry
- Čas problému
- ID zatočenia/spinu (zistené z histórie hier, napr. 1111)
- Popis problému
- Snímka obrazovky (v prípade prijatej chyby)
0
0
Pomohol Vám tento článok?
0 z 0 to pomohlo
Články v tejto sekcii
- Čo je volatilita?
- Čo je generátor náhodných čísel (RNG)?
- Čo je RTP?
- Moja hra sa zasekla, čo mám robiť?
- Kde nájdem pravidlá konkrétnej hry?
- Moja hra v kasíne beží pomaly. Ako ju môžem opraviť?
- Aké typy kasínových hier môžem hrať online?
- Hra sa nespustí. Ako to môžem vyriešiť?
- Aké je percento výplaty v hre OlyBet?
- Ako funguje RTP pre rôzne typy hier?