Moja hra sa zasekla, čo mám robiť? Moja hra sa zasekla, čo mám robiť?

Moja hra sa zasekla, čo mám robiť?

Bohužiaľ, sa to z rôznych technických dôvodov na strane hráča, prevádzkovateľa online kasína alebo tretích strán (poskytovateľ hier, platformy, atď.) môže stať. Tu je niekoľko krokov, ktoré môžeš podniknúť na odstránenie problémov: 

  • Skontroluj svoje pripojenie na internet.
  • Zatvor hru a skús ju otvoriť znova. Mala by pokračovať od miesta, kde sa zasekla.
  • Ak sa hra stále zasekáva, najprv skontroluj aktualizácie prehliadača a vymaž vyrovnávaciu pamäť (cache) a súbory cookies (návod nájdeš v FAQ - Ako na cache & cookies).

Ak hra stále nefunguje tak, ako má, kontaktuj zákaznícku podporu prostredníctvom chatu alebo e-mailu na info@olybet.sk a uveď nasledujúce informácie: 

  • Názov hry
  • Čas problému
  • ID zatočenia/spinu (zistené z histórie hier, napr. 1111)
  • Popis problému
  • Snímka obrazovky (v prípade prijatej chyby)